Saturday, August 28, 2010

.:: OMG..my hand...sakit sgt2
.:: ari tue mase lepak ngn my abg angkat kt pd,tgn ak tmsuk selumbar
.:: sakit sgt ak cber tekan tp xleh kuar..air mata dh mula bergenang dh kt mata ney..
tngu mase nk kuar jewk kn..
.:: ak pon jerit kt abg yg leka main pasir with abg fair,abg shah n abg josh..men tanam2..
.:: abg josh ney owg philiphine so ktowg bwk die mlawat msia lah knonnya..hahaahha
.:: dowg pon datang tp aku tergelak..kelakar sebab dowg terus tngalkn abg fair yg kt dlm pasir tu..
kcian aku tengok dye xleh nak bangun tp aku bantai gelak sbb dh mcm kumbang tanduk kowt..kumbang tnduk kn klaw dh terbalik xleh nak bangun..

abg fair..i love it..comel sgt..mcm bear ladybird yg abg belikan kt cameron ary tu..thnks..

.:: abg tgk tgn aku..die cakap smbil picit kuokn selumbar tue "alah sikit jewk lah adik abg sayang oii...nie kena selumbar jewk..abg ingtkn kena patuk ular..kan dah cakap hati2 tadi..abg ckap dgil..xnk dengar..xnak ikut.."jahat sungguh kn mulut die tp aku suka sebab die bebel mmg cmel..n lg 1 sbb abg josh back up ak..
.:: abg josh ckp " wei fi,Do not get angry with him ..i know, dia tidak sengaja lah.. kasihan..ignore him little pwincess.." hahahah..nie lagi satu selalu wat aku gelak coz ckp melayu pelat n cmpur2..kdg2 lain bnyinya tp ok lah dye nk blajar bahasa melayu..
.:: abg tekan punyer tekan selumbar tue pn ilang..xtaw lah keluar @pon smakin masuk dalam..tp bila pegang @ tekan sakit..
.:: abg cakap dah lah..sikit jewk..die terus tarik aku p pantai..mndi2..abg fair??
hahahahha..msih berusaha nk kuar..best ngn abg2 nie..mereka semuanya kesayangan sy..
.:: terasa mcm abg2 sndiri wlupon xdew hubungan darah..
.:: kamu semua terbaiklah..
teka2..mana satu milik saya..hahhahaha...


No comments:

Post a Comment

Followers