Tuesday, August 31, 2010

buka pose with my <3 abg kt giant..RasaMas..
urmmmm sedap2...abg blanja..hehehehe
dh mamam knyg2 slaluny ak aser ngntok tp semalam x..
coz happy sgt2 ngn abg..lg2 bler kak aty n abg ijump joint..
huhuhuhu..psgn bahagia dah ada baby..
baby boy " mohd iman azhar "cmel sgt
wlupon just kt giant tp best r jgk..
bnyk jgk bnda ak pau abg...
heheheheh...dh lah mamam abg belanja..

hehehehhe...abg bg cklt tue 2..adik mtk 1 jewk tp dpt 2..heheheheh...abg ckp " eeee
bdk gemok nie...nsib baiklah aku sayang kau kan dik...amiklah..pilih.." ak amik HAZELNUT tp 
tber2 abg amik ROAST ALMOND..abg ckp,"abg ske yang ney..
adik amik k..mamam dua2 skali"...tq abg...syg abg..
pastue p jalan2 lagi..tber2 abg ajak aku masuk laving cabin..ntah betul kew x ejaannya tue..hahahaha..
kdi colour pink..berpinar mata aku tengok...abg pegang teddy bear...uishhh cmel gler..ney msti nak bg aweq dye kan...heheheheheh..abg tnyer "adik cantik x??" ak jwb cantik..errrrmmm lmbutnya bulu die smbil sentuh..
abg amik & p bayar terus...abg cakap ngn amoi tue "xpayah bungkus k"..ak trfikir ney msti abg nak kenalkan aku ngan aweq die kan...pastue yg geram ak jadik mangsa die pegang teddy bear tue..dh lah besar malu semua org tengok...pastue kan sebelum balik abg ajak minum dulu..aku serahkan pada abg semuanya..biar die yang pilih kedi tue..abg suwuh bawak teddy tue sekali..malas banyak bunyi aku bawak jewk..sementara tnggu makanan sampai aku bual2 dulu ngn abang..abang teddy tue untuk aweq abg ekh??abg senyum jewk..bru abg nk jwb akak antr air n roti sampai plak..eeeeii potong btl lah..smbil suap roti bakar abg cakap 
"ekh xlah sayang,teddy tue abg beli untuk adik kesayangan abg ney..adik yang sentiasa ada disisi abg dlm susah n senag.." 
sedihnya ayat abg..tp aku terus snyum n pelok bear tue..abg snyum..
hehehehehhe...cute kan..pic ney kat bangi kopitiam..tq abg..abg kesayangan adik selamanya..abg ckp adik kene jage betul2 taw..abg cakap " adik xboleh mintak duit raya lagi taw sebab dah dapat teddy bear tue.."heheheh..tq sgt abg..
errrmmmm dah pokol 11.45...sonok sangat sampai terlupa nak tengok jam..habislah...gerenti abg guard tue tulis nama aku guna pen merah...heheheheheh...xpew2 yang penting dapat teddy bear besar n coklat...sayang bebear saya...


No comments:

Post a Comment

Followers