Monday, November 22, 2010

nak tau satu cerita x,
nie pasal seorang kawan saya dan restoran fast food kegemaran dia..kfc..
ermmm mmg dia selera makan benda tue..
tiap2 ari pun xpe..yang pling teruk lah selama aku kawan ngan dia nie,1 bulan
melantak kfc..aku ingat lagi..masa tu bulan puasa..berbuka kfc,sahur kfc..ponteng
pose pun dia bantai kfc jugak..tp yang bagusnya badan dia xnaik..kurus n maintain jewk..
ntah ubat apa dia guna pun aku xtahu...tp maybe dia memang jenis yang kurus kowt..
ni lah kfc yg ari2 aku n dia pergi..
nak tau sebab aku terpaksa teman dia p kfc ari2 tue,sebab dah memang fav dia..lagi satu sebab dia minat kat brother yg kerja kat kfc tu..tue yg ari2 nk p tengok muka...tapi sayang kawan aku nie just syok sendiri jewk...
minat dalam diam...ermmmm xtahu larh ap kesudhannya mmber aku nie ngan kfc die tue..t ad masa aku cerita semula k...aku nak study dulu...besok exam..hehehhehehehe...

p/s :wlauapa pun aku ikhlas teman kau tapau kfc tue tau..hehheheheheh
       <3

No comments:

Post a Comment

Followers