Sunday, November 21, 2010

stemboat2 n steamboat my fav

Arini kuar ngn abg lagi..seronok sangat2..lupa smue masalah yg berasak2 dalam kepala aku nie...mintak diselesaikan semua secepat mungkin...
p ngan kawan2 abg..abg,aku,abang amir,abg nash,abg daniel,abg gibreal,abg lalang n abg p..hehehe..sonok..abg bawak estima..bkn abg punye tp bapak abg yg punye..
Ktowg semua teringin nak makan steamboat..hehehe..fav aku 2 taw..lokasi pilihan, area mardi puchong..terbaik..bayar rm20 sowang,makanlah sampai puas...sampai dh x termakan..ktowg sampai dlm pkol 8,lpak2..bual2,gelak2..mkn2 smpai pkol 11..2 pn balik sebab kedai nak tutup..kalau x,alamatnya 1 mlm llah ktowg kat situ..mengisi perut dengan makanan sepuas2nya...hehehehhe..maklumlah semuanya besar2..
Aku semestinya balun ketam n udang..air semestinya fresh oren..yum2 sedap sgt...suka sgt..abislah problem timetable saya untuk minggu nie..gemok semula..
Abg,thnks sbb ajak adik tadi..adik sayang semua abg2 adik..kowang buat adik happy taw arinie..sayang kowang..t pic2 yg kita snap 2 jangan lupa upload dlm fb..n tag2 pless..



TERBAIK....

No comments:

Post a Comment

Followers