Friday, January 7, 2011

ermmm sejak si dia in relationship dlm fb aku langsung xda hati nak tengok profile dia..
bukan setakat tue..langsung tak teringat kan dia..
kadang2 tue ada jugak larh sebelum tido teringat kat dia tapi  pastue terus ttdo..esok bila bangun dah terlupa..
ermmm tapi entah macam mana hari nie aku boleh tertengok plak profile fb dia..pastue tengok plak aweq baru dia...sedih2..melalak hati aku nie dalam senyuman...xboleh blah pastue dia yang jarang2 sekali komen status fb aku tiba2 komen..macam tahu2 jewk status tu aku tujukan untuk dia...ermmmmm...walau apa pun aku masih kuat.. dengan lafaz bismillah sebagai peneman jari untuk mengetuk keyboard lappy aku ucapkan tahniah atas kebahagian hubungan baru dia..aku xde lah kejam...biarlah hati ini sakit tapi aku cuba sebaik mungkin untuk cari penawarnya..aku xkan biarkan hati ini busuk dengan dendam cinta..
aku redha dan pasrah walaupun ada sikit rasa sakit...mungkin antara kami xde jodoh..ternyata aku bukan dari tulang rusuknya...

No comments:

Post a Comment

Followers