Saturday, February 12, 2011

aiiii...
susah nya nk mintak something dr orang atasan nie kan..
aku bukan minatk apa pun..
just ganti tikar getah yang dh berlubang2 tue and service aircond yang dah setahun lebih xpernah service..
ermmmmmmmm dah 5 surat aduan aku bagi tue xtermasuk cakap face 2 face masa bayar sewa...
klw bab sewa memang nk cepat jewk kan...lambat sikit dah ketuk pintu tp bila ada problm lambat plak hendal..
padahal kami byr bukanny free pun..rm200 sebulan..dh mhl dh 2 berbanding dengan kolej2 lain...
eeeeeiii klw ikutkan memang banyak aku n nak bebal kan tp klw aku membebel kat sini pun bukanny dowg dengar...pling2 pn aku sendiri yang sakit ati...sakit jiwa..semuany adalah..
so aku nk out..nk buat kerja2 yang dh aku listkan untuk arinie..
 1. kemas bilik..
 2. basuh baju,cadar n tuala.
 3. masak untuk tengah hari... menu : sardin,telur goreng n kangkung goreng belacan..
 4. siapkan hantaran my kazen...
 5. iron baju utk esk..
 6. ulangkaji sikit...
 7.tdo..



No comments:

Post a Comment

Followers