Thursday, February 10, 2011

teka umur CIKGU FIQ..mana nujum pak belalang aku nie???

                                           


 hahhahahhahahaha..nie first tyme aku joint contest...xtaw r kenapa minat  plak nk joint...selalunya aku wat2 dun now jewk ngn benda2 nie..xberminat..sebab pertama mungkin aku tengah kusut memikirkan 
duit yang ilang and 1 lg mybe sebab mke cikgu FIQ nie comel lh sangat kowt..berpuluh2 kali kowt en Asus aku nie mnjadi saksi kekusutan aku nk bg jawapan..fikir punya fikir n fikir lagi,ak nekad..aku nak jawab umur dye 11 YEARS OLD  tyme nie..hehhehehehe..mintak2 betul r..dapat hadiah...
nak tau kenapa aku pilih 11 tahun sebab aku suka no 11..cantik..ada keunikan disitu..no 11 jugak mewakili tarikh lahir aku,tarikh lahir papa and tarikh lahir tokmak aku...nk taw lagi, umah aku pun no 11 lorong 11..nasib baik xde nama Taman Sebelas...ntah2 klw ada parents aku beli umah kat situ kan..mklumlah...peminat no 11...
hehheheheheheheh...CIKGU FIQ betul x jawapan and cara sy joint contest nie..al maklumlah baru2 nak berjinak dengan contest2 nie semua..percubaan pertama..apa2 pun saya redha jewk ngn ketentuan n takdir sy..semuany pasti ad hikmah..hehehheheheheheh...k lh ak aser cam nk shutdown En Asus nie..cian dye dah seharian penat berkhidmat..dr pukul 1 p.m sampailah pkol 2.21 a.m..no rest..daaaaaaaaaaa..enjoy ur dream yer geng..

No comments:

Post a Comment

Followers