Friday, February 11, 2011





hehehheheheeh...nie plak contest kedua yang aku joint..mintak2 menang lah kan..tp ap pun ak redha..biasa adat pertandingan..


kebetulan plak aku memang suka pakai baju kurung..kalau boleh semua pic aku berbaju kurung aku nak pertaruhkan..tp xboleh lah plak kan so aku pilih yang paling terbaik lah..


nie dye pic yang aku pertaruhkan..tp sebelum 2 tlg pejam mata dl..bru nmpk suprise sikit..







xtually pic nie aku amik lepas balik kelas..hehheheheheh...bukan kat kedai baju pun just kat tempat ampaian kain kt hstle aku 2 jewk lah..thnks 2 my dear fwen Farah Farahin coz tlg amikkan pic nie...

ak pilih pic nie sebab bg ak pic nie unik..tersendiri..ad style..tp 2 bg aku lah kan..xtw plak bg org len..msing2 punya pendapat n mata sendirikan untuk menilai...so semuany aku serahkan pada yang berkuasa..
amacam tuan hakim..boleh menang x??

No comments:

Post a Comment

Followers