Wednesday, March 16, 2011


yups...dapat coklat lagi...ermmmmm xtaw lah sapa lah makhluk ALLAH yg bagi pada sy coklat nie..
saya balik2 jewk dari kelas dalam keadaan yg penat giler2 n semangat nk sampai rumah cepat
sbb nk tdo... tbe terkuzut gila sebab ada coklat kt cermin keta aku..
laaaaaaaaaaaaaaa...nasib baik coklat tue xcair dek panas matahari...
@ pun owg tue baru saja letak bila taw aku nak balik...
ap2 pun aku just mampu etrsenyum bila dapat coklat tue..
pndang kiri kanan memang xde orang..
aku amik jewk lah coklat nie tp masuk arinie dah 3 ari aku still xbkak..
apatah lagi nak makan...
takut lah...
mana lah tahu kan hati manusia nie berbeza2...
rambut saja sama hitam...
so kalau ada sapa2 tahu coklat ini dari siapa,
tolong beritahu saya ye...
jangan lah men sembunyi2 cam nie..
pening + serabut kepala saya memikirkan ny

No comments:

Post a Comment

Followers