Tuesday, March 1, 2011

kawan2...bg ak kadang2 kawan nie penting sgt tp kadang2 xde pun xpe..
yelah klw mendatang kebaikan aku leh lah jugak terima tp klu tambah masalah..
mmg lah.. "SILA BERAMBUS DARI HIDUP SAYA YE"
almaklumlah sekang ni ad pelbagai manusia..yg suka amik kesempatan pun lagi lah banyak..
kita punyalah ikhlas nk kwn ngn dia..snggup berkongsi apa sahaja ngn dye...
xsangka plak die blh buat perangai sial..
kononny rahsia biar pecah di perut jgn di mulut tp bila kecik ati sikit mula lah..
habis rahsia kita dikongsikan ny...
padahal benda kcik jewk...dh xpasal2 semua owg tahu semua rahsia  kita..
nie ke rahsia yg nk disimpan jauh2 dl..
sekang,taubat aku,,,ak xkan korban harta aku semata mata nk puaskan hati kau..n xkan ada kwn yg aku percaya selain dr ibu n papa aku..hanya pd mereka aku berkongsi segala2nya...
mmg aku tegur ko buat baikm ngn kau tp sowy to says lah...
aku mmg xpernah ikhlas memafkan kau...aku just xnak bergaduh @ bermasam muka ngn sesiapa je dlm kolej nie..apapun yg penting hidup aku happy sgt skang nie..xde ap yang aku perluka masa nie..
hanya parents yg ,memahami n ALLAH..

No comments:

Post a Comment

Followers